Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Gesloten
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Bericht door Hajo » wo 15 apr 2020 18:33

Ik zie in de ledenlijst de laatste weken dat veel nieuwe forumleden zich hebben aangemeld. Dat is natuurlijk fantastisch voor het LMF, alleen zie ik ook dat deze nieuwe leden hun account nog niet hebben geactiveerd. Dit moet normaal gezien via een mailtje dat je ontvangt als je je als nieuw forumlid hebt aangemeld, maar helaas, soms verdwijnen deze mails in de spam of komen ze helemaal nooit aan. Het beheer is hier mee bezig en een oplossing is niet ver weg.

Mocht je onlangs een account hebben aangemaakt en het activatiebericht niet hebben ontvangen, stuur dan even een bericht via de contactpagina met daarin de opmerking dat je je wel hebt aangemeld, maar dat je het activatiemailtje niet hebt ontvangen. Als je het weet, je gebruikersnaam of in elk geval het emailadres dat je hebt gebruikt, erbij zetten en dan zal het beheer je account even handmatig activeren.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Bericht door Hajo » za 31 okt 2020 16:28

Gelukkig krijg ik steeds vaker een mailtje van leden die hun gegevens kwijt zijn. Het kan soms even duren voor je antwoord krijgt, ik probeer alle berichten binnen 48 uur te beantwoorden. Dus als je niet meer kan inloggen, dan stuur je gewoon een bericht via de contactpagina!
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Bericht door Hajo » di 17 nov 2020 20:49

Zojuist weer enkele accounts geactiveerd. Ik zie in de ledenlijst een heleboel nieuwe, nog niet geactiveerde accounts. Heb je de afgelopen maanden een account aangemaakt en de activatiemail gemist of niet ontvangen, stuur dan even een bericht via de contactpagina!
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Bericht door Hajo » do 21 jan 2021 12:50

En excuses dat jullie soms wat langer moeten wachten op reactie van mij, ik heb het gewoon druk net als vele anderen op dit moment en daarom niet altijd de tijd om direct te reageren.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Bericht door Hajo » zo 22 aug 2021 18:46

Dit is nog steeds van toepassing, ik krijg elke week wel een bericht van een nieuw forumlid dat de activatiemail niet heeft ontvangen. Stuur even een bericht (via deze link) en ik maak het in orde.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gebruikersavatar
Hajo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 10861
Lid geworden op: do 27 jul 2006 19:39
Land: Nederland
Locatie: Breda

Re: Voor de nieuwe leden, activatie van je account

Bericht door Hajo » di 23 mei 2023 15:23

Toch maar weer even onder de aandacht brengen, ik zag net weer een heleboel nieuwe, inactieve accounts.
Gezocht : Britains gift sets en farm sets !!
Gesloten

Terug naar “Algemene regels en opmerkingen”