Dagboek Glenn

Wil je laten zien welke tractoren jullie thuis of op je werk hebben....
Forumregels
Een eigen dagboek bijhouden of 1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Plaats reactie
glenn p
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 27 jul 2012 9:01
Land: belgië

Dagboek Glenn

Bericht door glenn p » vr 14 dec 2012 14:54

hey,


Ik ben nieuw en wil ook landschapsfotografie doen tips zijn altijd welkom!
Heb Gisteren dicht bij mijn huis gaan fietsen waar ik Loonwerker De Pourcq tegen kwam die aan het maisdorsen was.
Het was claas lexion 750 op rupsen en waar de mais ingelost werd was 2 landbouwvrachtwagens.
Hier een foto:
Afbeelding

zie meer : https://picasaweb.Google.com/1170518567 ... Maisdorsen" onclick="window.open(this.href);return false;

MVG Glenn :D
Gebruikersavatar
Pieter_mf
Collector
Collector
Berichten: 391
Lid geworden op: do 02 aug 2012 18:38
Land: Belgie

Re: Dagboek Glenn

Bericht door Pieter_mf » vr 14 dec 2012 15:20

Hallo en welkom alvast

ik wil je ten eerste wel opmerken dat het hier de gewoonte is dat mense zich eerst voorstellen voor ze hier beginnen te posten.
Ten 2de denk ik dat je daan het verkeerde adres bent , als je hier foto's van landschapsfotografie wilt posten. Dit is hier nog altijd een forum die over miniaturen handelt.
Wellicht bestaat er wel een forum voor fotografie als hobby. Denk dat zulke foto's daar meer op hun plaats horen. (misschien trekkerweb ? )

mvg.
Pieter
Gebruikersavatar
tammingaminiaturen
Collector
Collector
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 17:02
Land: Nederland
Locatie: Nederland

Re: Dagboek Glenn

Bericht door tammingaminiaturen » vr 14 dec 2012 15:25

Daar ben ik het wel mee eens. Al die dagboeken zijn naar mijn mening niet echt op zijn plaats hier. Dit is een miniaturenforum geen 1 op 1 forum.
glenn p
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 27 jul 2012 9:01
Land: belgië

Re: Dagboek Glenn

Bericht door glenn p » vr 14 dec 2012 15:40

Ok maar dit wist ik nog niet.
Ik had hier wel al eens in dagboeken gekeken en dacht als ik mijn foto's eens laat bekijken krijg ik misschien eens meningen van anderen .

Mvg glenn.p
Gebruikersavatar
Hein E.
Moderator
Moderator
Berichten: 808
Lid geworden op: zo 01 nov 2009 14:05
Land: Nederland
Locatie: Leeuwarden

Re: Dagboek Glenn

Bericht door Hein E. » vr 14 dec 2012 15:49

Als iedereen nou zelf eerst even de regels gaat kijken, dan zien deze mensen dat voorstellen niet per sé hoeft.
Dit heb ik zelf namelijk ook nooit gedaan, wat overigens wel leuk is. Ten tweede mag de persoon in kwestie zijn foto's hier gaan plaatsen.
Het is misschien verstandig om een site aan te maken en dan daar de rest op te zetten, dus dan bedoel ik, zet hier één foto neer, en plaats de rest op de site.

Speciaal voor echte tractoren is er een "Schaal 1:1" topic gemaakt waar je ook 1:1 dingen mag zetten, dus ik snap even niet wat het probleem is!


Maar nu weer "On Topic", mooie foto, misschien nog meer? Is dit trouwens dezelfde als van Arno?
Met vriendelijke groet,

Hein
glenn p
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 27 jul 2012 9:01
Land: belgië

Re: Dagboek Glenn

Bericht door glenn p » vr 14 dec 2012 15:57

ja de zelfde loonwerker dacht ik!
Gebruikersavatar
JeroenV
Classic
Classic
Berichten: 64
Lid geworden op: di 03 apr 2012 18:53
Land: België
Locatie: Okegem, Ninove

Re: Dagboek Glenn

Bericht door JeroenV » vr 14 dec 2012 18:00

Mooie foto! :D
Plaats reactie

Terug naar “Tractoren”