Kranen van de buurman
Forumregels
1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
1:1 foto's plaatsen? geen probleem. Lees wel even de vernieuwde regels door
Kranen van de buurman
voor de liefhebbers, een aantal (ingescande) foto's van de kranen van onze loonwerker en tevens buurman
hier de 3 atlassen(2x 1404M, 1x 1505M) en de werklust WG 18E
de 1505M
de IHI minikraan
een gescande foto van de ceasar 3500, hier heeft hij er geloof ik 2 of 3 van gehad
de ceasar 3510, deze heeft hij niet meer, maar wel een van hetzelfde model, hij heeft er in ieder geval 4 van gehad, waarvan hij er dus nog 1 heeft
hier de 3 atlassen(2x 1404M, 1x 1505M) en de werklust WG 18E
de 1505M
de IHI minikraan
een gescande foto van de ceasar 3500, hier heeft hij er geloof ik 2 of 3 van gehad
de ceasar 3510, deze heeft hij niet meer, maar wel een van hetzelfde model, hij heeft er in ieder geval 4 van gehad, waarvan hij er dus nog 1 heeft
Laatst gewijzigd door Gerbert op do 27 jul 2006 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- CornelisJ90
- Erelid
- Land: Nederland
Deze kranen worden natuurlijk allemaal voor de landbouw gebruikt? anders zou je ze niet op het landbouwminiaturen forum plaatsen.
Dit topic is eigenlijk bedoeld om trekkers en machines van eigen bedrijf of werk te plaatsen (zie de "5 gouden regels") Omdat dit nieuw is laten we het hierbij.
Ik verzoek jullie wel om hier enigzins rekening mee te houden.
alvast bedankt
(wat mij betreft einde discussie, evt opmerking via pb)
Dit topic is eigenlijk bedoeld om trekkers en machines van eigen bedrijf of werk te plaatsen (zie de "5 gouden regels") Omdat dit nieuw is laten we het hierbij.
Ik verzoek jullie wel om hier enigzins rekening mee te houden.
alvast bedankt
(wat mij betreft einde discussie, evt opmerking via pb)
Laatst gewijzigd door Hans op za 29 jul 2006 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.