Farm & Site models

Bespreek hier tijdschriften of artikelen uit tijdschriften.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hit
Collector
Collector
Berichten: 284
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 16:07
Locatie: schildwolde

Farm & Site models

Bericht door hit » vr 30 sep 2005 11:54

Hallo iedereen,

Farm & site models is een nieuw tijdschrift uit engeland dat iedere 2 maand uit komt. Nou is de vraag , is er al iemand lid van dit blad en kan mij vertelen of dit wat is?

Vriendelijke groet, HIT
Gebruikersavatar
Big Bud 16V-747
Collector
Collector
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 13 jul 2005 20:43
Locatie: Aalst (Belgié)

Bericht door Big Bud 16V-747 » vr 30 sep 2005 12:53

Ik ben er zelf geen lid van maar die hebben wel een eigen website, namelijk http://www.farmandsite.com/ Daar kan je alle informatie terugvinden, van wat er in elk nummer te zien valt!!
Zelf ben ik aangesloten bij het Amerikaanse "Toy Tractor Times" magazine http://www.toytractortimes.com/september05/
Eénmaal je u wil registreren voor dit on-line magazine, moet je dus ook jaarlijks lidgeld betalen. Ben je geintereseerd in verschillende fabricanten van landbouwminiaturen?, dan ben je wel op uw plaats daar!! Al richten zij zich soms wel meer naar de Amerikaanse fabricanten, wat wel leuk is want dan ben je meestal als eerste op de hoogte van nieuwe uitgaven van Ertl. Ook alle schalen worden hierin besproken!!
Ik neem aan dat "Farm and Site" ongeveer dezelfde inhoud zal hebben!!

mvg,

Big Bud
Gebruikersavatar
hit
Collector
Collector
Berichten: 284
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 16:07
Locatie: schildwolde

Bericht door hit » vr 30 sep 2005 16:15

Bedankt voor de info Big-bud, kan dat lidmaatschap van "toy tactor times" ook via martin smits zoals bij farm & side models.
Ik ben namelijk wel geintereseerd in amerikaans spul. Ik heb dus ook groten deels john-deere's en ander amerikaans spul.
Ik heb de big roys ook binnen.

HIT
Gebruikersavatar
Big Bud 16V-747
Collector
Collector
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 13 jul 2005 20:43
Locatie: Aalst (Belgié)

Bericht door Big Bud 16V-747 » vr 30 sep 2005 16:20

Ja, en wat voor prachtmodellen dat zijn hoef ik u niet te vertellen hé Bas?
Diegenen die deze modellen in hun collectie hebben, mogen zich zéér gelukkig prijzen!! :D En diegene die ze nog goedkoop kunnen aankopen hebben nog méér!!! 8)

mvg,

Big Bud
Plaats reactie

Terug naar “Tijdschriften en Boeken”