Lid worden van de SSC (Siku Sammler Club)

Bespreek hier tijdschriften of artikelen uit tijdschriften.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Lid worden van de SSC (Siku Sammler Club)

Bericht door Fendt 936 » ma 25 dec 2006 23:57

Hallo,
ik zit er al een tijdje over te denken om me ook maar eens bij een landbouwminiaturen blad/tijdschrift/club aan te sluiten. Zelf zat ik te denken om me maar bij de LCN en de SSC aan te sluiten. Op de site van de LCN kun je je heel eenvoudig aanmelden door even een formulier uit te draaien, invullen en opsturen. Maar van de SSC kan ik alleen maar een telefoon nummer vinden van 2 euro per min en een adres ergens in Duitsland.
Nu had ik de vraag hoe dat de gebruikelijke gang van zaken in bij het aanmelden als nieuw lid bij de SSC gaat.
Laat het me maar even weten dan kan ik me daar zo snel mogelijk voor inschrijven zodat ik vanaf 2007 lid ben :wink: . Alvast bedankt.

Mvg, Bernard.
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Erelid
Erelid
Berichten: 3995
Lid geworden op: di 19 jul 2005 9:30
Land: Nederland
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door CornelisJ90 » di 26 dec 2006 9:10

Moet je even op het zusterforum wezen, daar zijn d'r meer die lid zijn, en anders even naar Marcel mailen, die weet er ook wel wat vanaf :roll: :wink:
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Bericht door Fendt 936 » di 26 dec 2006 11:02

Jah ik had ook al bij de 1:55 modellen gekeken maar daar vond ik ook maar weinig erover. Ook heb ik er over gedacht even contact op te nemen met Marcel maar dat heb ik nog maar even laten varen omdat hij het, na mijn inzien, redelijk druk heeft met de kleine. En dacht misschien weet iemand hier op het forum meer ontrend dit onderwerp te vertellen.

Mvg, Bernard.
Plaats reactie

Terug naar “Tijdschriften en Boeken”