Forummodel 2012

Als je nieuws hebt of nieuwe (gelimiteerde) modellen gespot hebt, mag je ze hier plaatsen. Zet wel even de fabrikant erbij.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tom Huijskens
Collector
Collector
Berichten: 458
Lid geworden op: vr 14 aug 2009 20:27
Land: Nederland

Forummodel 2012

Bericht door Tom Huijskens » do 23 aug 2012 17:31

Hallo Allemaal,

Ik zit nu toch al een tijd met de vraag in mijn hoofd of er 2012 een forummodel gaat komen. Kan hier iemand misschien al iets over vertellen.

Vorig jaar vond ik het namelijk enorm mooi dat er 2 speciale forummodellen waren. Ik heb ze daarom toen ook beide gekocht. Dit waren alleen wel modellen waar (begrijpelijk) een hoog prijskaartje aanhing. Daarom zou ik (en misschien andere forumleden ook wel) toch alvast iets willen horen. Mocht er namelijk weer een model komen en je wilt het hebben dan kun je er nu misschien alvast rekening mee houden. Dit bedoel ik dan i.v.m. het geld wat je er eventueel al voor kunt gaan sparen, want voor sommige kan dit toch een hele investering zijn.

Zou er daarom misschien iemand alvast iets willen laten weten?

Mvg,
Tom Huijskens
Mvg,
Tom Huijskens
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Re: Forummodel 2012

Bericht door Atte H » do 23 aug 2012 17:32

Ik vind altijd met zulke dingen, wanneer er informatie is, dan lezen we het hier toch wel? :roll:
Gebruikersavatar
Tom Huijskens
Collector
Collector
Berichten: 458
Lid geworden op: vr 14 aug 2009 20:27
Land: Nederland

Re: Forummodel 2012

Bericht door Tom Huijskens » do 23 aug 2012 17:40

Ja Atte, dat vind ik normaal ook. Maar ik zou nu toch graag alvast (als het mogelijk is) al wat meer willen weten. Ik kan er dan ook eventueel al rekening mee houden wat het zou kosten als ik interesse heb en wat ik dan moet sparen om de modellen te kunnen kopen. Ik denk dat er met mij vele andere zijn die misschien ook wel zo denken.

Mvg,
Tom Huijskens
Mvg,
Tom Huijskens
Gebruikersavatar
Hein E.
Moderator
Moderator
Berichten: 808
Lid geworden op: zo 01 nov 2009 14:05
Land: Nederland
Locatie: Leeuwarden

Re: Forummodel 2012

Bericht door Hein E. » di 02 okt 2012 15:42

Heel erg spijtig, maar als het niet anders is...
Misschien doet het ook wel goed als het om de twee jaar gebeurd, daar zit best wel wat in. Denk zelf dat er dan ook meer animo is om het model te kopen?
Met vriendelijke groet,

Hein
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws / Nieuwe modellen”