Fendt 828

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen.
Plaats reactie
Fendt940
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 06 aug 2012 20:31
Land: Nederland

Fendt 828

Bericht door Fendt940 » ma 06 aug 2012 20:37

Goedenavond,

ik heb even een vraag over de 828 van Wiking. Ik heb plannen met mijn 828, ik wil de wielen demonteren. Ik heb al een tijdje lopen zoeken en ben tot het volgende gekomen.

De achterwielen kan ik met een beetje draaien en trekken allebei los krijgen. Maar als ik dit doe, blijft de as dan heel en op zijn plek? Kan ik ze er weer gemakkelijk op zetten?

De voorwielen, ik las of de hele vooras loshalen, maar dat zou mij niet echt helpen. Ik kwam ook tegen de eindaandrijving met een tangetje eraf trekken en dan zou het wiel op schroefdraad zitten. Klopt dit? en als ik de eindaandrijving eraf trek kan hij er dan wel weer op?

Alvast heel erg bedankt.

Mvg,

Fendt940
patrickw93
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 83
Lid geworden op: do 09 sep 2010 19:45
Land: Nederland
Locatie: wehl

Re: Fendt 828

Bericht door patrickw93 » ma 06 aug 2012 20:54

aan de onderkant van de trekker zitten 4 schroefjes, als je die eruit draait kun je de hele onderkant er zo af pakken. Dan kun je de achterwielen er zo uitpakken (as met wielen en as-ringetjes) ook de vooras kun je er dan zo uitpakken, dan idd. met beleid de eindkappen eraf halen daar zit een schroefje achter. Eindkapjes kun je er nadien zo weer in zetten, en anders een heel klein drupje lijm zodat ze blijven hangen maar wel demonteerbaar blijven.

Kind kan de was doen ;)

Met vriendelijke groet, patrick wenting.
Fendt940
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 06 aug 2012 20:31
Land: Nederland

Re: Fendt 828

Bericht door Fendt940 » ma 06 aug 2012 21:01

@ patrickw93

heel erg bedankt, ik ga het proberen!
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”