Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Als je nieuws hebt of nieuwe (gelimiteerde) modellen gespot hebt, mag je ze hier plaatsen.
Plaats reactie
Atte H
SUPERFARMER!
SUPERFARMER!
Berichten: 6475
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:31
Land: Nederland

Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door Atte H » vr 11 apr 2014 17:56

Product: Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'
Item nummer: 2017
Schaal: 1:32
Oplage: Gelimiteerd (500)
Leverbaar: Nu
Foto:
Afbeelding

Product: Fendt Xylon 524 met frontlader 'Vorführschlepper'
Item nummer: 2018
Schaal: 1:32
Oplage: Gelimiteerd (500)
Leverbaar: Nu
Foto:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fendt 936
Erelid
Erelid
Berichten: 2538
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 8:58
Land: Nederland
Locatie: Zuidbroek

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door Fendt 936 » vr 11 apr 2014 21:07

Zien er leuk uit, maar voor 70 en 80 euro per stuk :( .

Mvg, Bernard.
Gebruikersavatar
Hein E.
Moderator
Moderator
Berichten: 808
Lid geworden op: zo 01 nov 2009 14:05
Land: Nederland
Locatie: Leeuwarden

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door Hein E. » vr 11 apr 2014 23:24

Oplage van 500, ik zeg doen. In iedergeval geen oplage van 2500 of iets dergelijks. Weet nog dat ik 'vroeger' de Siku variant had en deze wou verbouwen, hoeft nu im ieder geval niet meer. :wink:
Met vriendelijke groet,

Hein
mark
Classic Plus
Classic Plus
Berichten: 104
Lid geworden op: do 26 sep 2013 21:43
Land: nederland

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door mark » za 12 apr 2014 1:57

Leverbaar vanaf 25april volgens agrartoy, en het schijnt dat de deutz steep nose ergens eind juni verschijnt.
Mvg Mark
Gebruikersavatar
GP Hoving
Super collector
Super collector
Berichten: 3828
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 15:46
Land: Nederland
Locatie: Hague, Canada

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door GP Hoving » za 12 apr 2014 9:26

Hein, vind maar een 500 man die ze koopt. Ik denk dat je dat smerig gaat tegen vallen. De miniaturen hype is wel over z''n hoogte punt heen. Mensen geven het geld er niet meer aan uit, helemaal niet zulke bedragen. Deze prijzen zullen de komende jaren ook nog blijven stijgen want het einde is nog niet in zicht. In China zijn ze niet meer dom, ze werken daar niet meer voor een appel en ei dat spul in elkaar te plakken. Op miniaturen gebied is weinig te doen om het moment, mensen worden "miniaturen moe" er is gewoon simpelweg te veel. We zijn in 6/7 jaar tijd van veel vraag & weinig aanbod,naar een weinig vraag & veel aanbod situatie gegaan, blijft gewoon jammer dat het zo allemaal gegaan is, er zijn veel verzamelaars en collega modelbouwers afgehaakt de afgelopen jaar.
Andy
Collector
Collector
Berichten: 461
Lid geworden op: ma 16 dec 2013 12:22
Land: Belgie

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door Andy » za 12 apr 2014 21:39

Hallo

De twee bovenvermelde modellen ga ik niet kopen omdat ze niet in het standaard Fendt groen zijn.
Voor mij mogen er nog zoveel mogelijk modellen van Case/international , John Deere en Fendt uitkomen, maar dan wel in de Juiste merkkleuren.
Ik zou het liefst hebben dat er nog wat meer oudere modellen uitgebracht worden.
Er is in iedere prijsklasse wel wat te vinden in mijn verzameling, van Britains tot Schuco.
Voor mij mogen er gerust nog veel modellen uitkomen, er kan er steeds nog ééntje bij in de verzameling.

Groeten

Andy
erwinraaben55
Erelid
Erelid
Berichten: 5636
Lid geworden op: zo 07 aug 2005 21:38
Land: Nederland
Locatie: Den Haag (Opgegroeid in Neede)

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door erwinraaben55 » za 12 apr 2014 23:35

Ik vind deze nog zeker wel te doen, omdat het originele Fendt kleuren zijn.

Die special modellen van bedrijven ben ik ook wel een beetje beu.
c.jansen
Collector
Collector
Berichten: 377
Lid geworden op: za 31 jan 2009 23:40
Land: nederland

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door c.jansen » zo 13 apr 2014 14:58

Hallo medeverzamelaars,

Dit gaat misschien iets te ver offtopic maar ik wil dit toch even kwijt. Het is een terug kerend iets dat er wordt geklaagd over het te grote aanbod over de teveel uitgebrachte modellen. Ik ben van mening dat we klagen met gezonde benen. Om alles te kunnen kopen wat er wordt uitgebracht is allang niet meer mogelijk, moeten we denk ik ook niet willen. Er is volop keuze, in merk, in model en in kleur. Of je het wel of niet koopt kies je nog altijd zelf voor en niet de fabrikant. Dit "probleem" heeft iedere verzamelaar en is in andere takken b.v. de auto of vrachtwagen al veel langer bekent. In mijn ogen betekend verzamelen de modellen kopen die je graag zou willen hebben en niet alle modellen willen kopen die er uitgebracht worden. Er is meer als voldoende keuze, inderdaad misschien iets teveel maar we moeten wel altijd wat te klagen hebben, we blijven wel Nederlanders toch?
Geen enkele portemonnee is toereikend om alles te kopen, ook de mijne niet (jammer genoeg :lol: ) Het blijft toch mooi om te dromen over de dingen die we nog allemaal zouden willen hebben.

Met vriendelijke groeten C.Jansen Deurne
Gebruikersavatar
massey
Farmer Control
Farmer Control
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 04 feb 2011 13:24
Land: NL

Re: Gelimiteerd: 2× Fendt Xylon 524 'Vorführschlepper'

Bericht door massey » ma 14 apr 2014 7:14

Ik ben het wel met C. Jansen eens, wees blij met het grote aanbod! En de afzet van die gelimiteerde modellen? Daar heeft die fabrikant echt wel over nagedacht, hoor! Daar maak ik me in ieder geval echt niet druk over. Ik voel me ook wel verzamelaar, en ik koop alleen de dingen die ik echt graag wil hebben/mooi vind. (budget is altijd bepalend :wink: )
en trouwens, in 1:1 wil je toch ook niet alles hebben?? Het zou wat wezen, iedereen een loods achter het huis met ALLES :P
Met vriendelijke groet,
Bart
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws / Nieuwe Modellen”