Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Als je vragen of opmerkingen hebt over bepaalde modellen, mag je ze hier plaatsen.
Plaats reactie
Jeroen martens
Farmer
Farmer
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 jan 2017 22:55
Land: nederland

Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Bericht door Jeroen martens » di 15 aug 2017 20:36

Ik heb sinds kort de fendt met de spuit als set in bezit maar al vanaf het eerste uur niet tevrede, ding was nog niet uit de doos of ik zag dat de zwaailamp van trekker al los in doos lag, dus eenmaal uit de doos bleek de andere zijde er nog maar net aan te hangen, de zwaailamp van de spuit err af en de draagsteun waar de spuitbomen op komen te liggen rechts was er ook al af. Nu de vraag wie heeft meer van deze problemen en waarom, toch zonde model van 500 stuks en dan voor 135 euros

Verder vind ik het model ook nog een tegen vallen, want motorkap spiegels zwaailampsteunen en spatborden is allemaal erg prullerig en niet mooi aansluitend tege over een weise of univeral hobbies.

De frond topstang kan niet eens aan het frond gewicht want dan staat gewicht voor over of op de grond...


Hoor graag andermans mening!


Alvast dank
Bijlagen
IMG-20170729-WA0003.jpg
Laatst gewijzigd door Jeroen martens op di 15 aug 2017 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RobertFendt
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 10 nov 2011 15:20
Land: nederland

Re: Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Bericht door RobertFendt » di 15 aug 2017 20:44

Ik heb het model zelf niet, maar ik heb er op Facebook en op het Duitse Forum verschillende berichten over gelezen. Ook daar was men ronduit teleurgesteld door de slechte kwaliteit. Ros heeft vaker problemen met de kwaliteit gehad, maar bij dit model schijnt het extreem erg te zijn. Ik heb verschillende mensen gehoord die het gewoon weer terug gestuurd hebben vanwege de slechte kwaliteit.
Met vriendelijke groeten,
Robert Coolen
Jeroen martens
Farmer
Farmer
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 18 jan 2017 22:55
Land: nederland

Re: Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Bericht door Jeroen martens » di 15 aug 2017 20:51

Hoi Robert.

Ik begrijp dat mensen het terug sturen maar waar moet je.daar voor Zijn. Me handelaar zegt niet te kunnen betekenen en niet aan een nieuwe tw kunnne komen.

Op sturen is natuurlijk wel dat risico dat je niet nogmaals een uit deze serie krijgt...
Ik ben ook zeer teleur gesteld en heb al 200 verschillende fendts waar ik wel tevreden over ben.
Gebruikersavatar
RobertFendt
Precision collector
Precision collector
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 10 nov 2011 15:20
Land: nederland

Re: Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Bericht door RobertFendt » di 15 aug 2017 20:57

In principe mag je een op internet gekocht product altijd binnen een bepaalde tijd retour sturen, ook als het niet eens kapot is. Dat is bedenktijd en is onderdeel van consumentenrecht. Die mensen hebben dan geen nieuwe besteld. De kans is inderdaad groot dat als je een nieuwe besteld deze ook gebreken heeft.
Met vriendelijke groeten,
Robert Coolen
Gebruikersavatar
Marnixw
Classic
Classic
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 20 dec 2010 10:08
Land: Nederland
Locatie: Achterveld

Re: Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Bericht door Marnixw » vr 18 aug 2017 8:19

Hi Jeroen,
Jammer dat je zo'n slecht model hebt ontvangen. Ik heb helaas nog nergens een foto of bericht gezien waar deze set helemaal netjes op staat. Ik ben nooit een fan van ROS geweest maar dit setje is wel heel slecht. Super jammer want op zich is de span heel mooi.
En wat Robert zegt, je mag online aankopen retourneren. (Kijk even op https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren voor de procedure) Niet leuk om te doen misschien maar een slecht model in de vitrine is ook niks aan. Succes!
Gebruikersavatar
Arik
Collector
Collector
Berichten: 613
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 20:31
Land: Nederland

Re: Fendt 716 challenger spuit 500 stuks

Bericht door Arik » vr 18 aug 2017 15:42

Hoi Jeroen,
Ik heb er zelf ook een en daar mankeerde ook wel het een en ander aan maar niets wat niet eenvoudig te repareren was. Alleen de front topstang is niet te repareren want dat past gewoon niet. Ben het met je eens dat dit niet zou moeten kunnen met een model en zeker niet voor een dergelijke prijs. Verder kan ik me alleen aansluiten bij hetgeen hierboven staat, je handelaar zal het terug moeten nemen en je je geld terug geven als hij geen andere aan kan komen. Wat me overigens wel verbaasd want ik zie er nog regelmatig staan in allerlei webshops. (overigens geef ik je niet veel kans dat een nieuwe veel beter is helaas).
Met vriendelijke groet,

Ari
Plaats reactie

Terug naar “Bestaande modellen”